AKHİSAR RUTİN AŞI UYGULAMALARI

Sizin ve evcil dostunuzun sağlığı için rutin aşı ve antiparaziter uygulamalarının aksatılmaması önemlidir. Kliniğimizde hastalarımız her aşılamadan önce detaylı muayene edilerek uygun şekilde aşılanır. Yapılan tüm uygulamalar online sisteme işlenir ve her aşıdan önce sms ile bilgilendirilmeniz sağlanır. Bunun yanında önlem amaçlı her hastamız için kişisel dosya açarak manuel olarak da kayıtlarını tutmaktayız.

Kullandığımız online sistem, mobil uygulamasını cep telefonlarınıza indirdiğiniz takdirde hasta bilgilerini, geçmiş ve yaklaşan uygulamalarını istediğiniz zaman görmenizi sağlar.

akhisar veteriner,akhisar veteriner kliniği,akhisar veteriner hekim,akhisar alo veteriner,akhisar en yakın veteriner,akhisar en iyi veteriner,akhisar 7/24 veteriner,akhisar veteriner kliniği,akhisar en yakın veteriner kliniği,akhisar gece açık veteriner kliniği,akhisar alo veteriner hekim,akhisar veteriner numaraları,akhisar veteriner adresleri,manisa akhisar veteriner,manisa akhisar veteriner kliniği,manisa akhisar veteriner hekim,manisa akhisar alo veteriner,manisa akhisar en yakın veteriner,manisa akhisar en iyi veteriner,manisa akhisar 7/24 veteriner,manisa akhisar veteriner kliniği,manisa akhisar en yakın veteriner kliniği,manisa akhisar gece açık veteriner kliniği,manisa akhisar alo veteriner hekim,manisa akhisar veteriner numaraları,manisa akhisar veteriner adresleri,

Bu site, Sitesepeti ve Solido Grup güvencesi ile hazırlanmıştır. Copyright © 2014