AKHİSAR CERRAHİ OPERASYONLAR

Operasyon ve anestezi süreci nasıl işliyor?

Evcil hayvanınız ameliyata girmeden önce uzman hekimlerimizce konsulte edilir. Operasyon öncesinde anestezi ve operasyon yöntemleri, riskleri tarafınıza anlatılır, onayınız alınmadan hiçbir işlem yapılmaz. Hastalarımız anestezi öncesinde uygulanan tetkikler sonucunda güvenli bir şekilde anesteziye alınmakta, operasyon boyunca hasta başı monitöründe durumu izlenmekte ve ameliyat sonrasında yoğun bakıma alınarak takibi yapılmaktadır. Unutmayın ki operasyon süreci kadar, operasyon öncesi hazırlık ve operasyon sonrası hasta durumunun takibi de önemlidir.

Kliniğimizde son teknolojiyle düzenlediğimiz ameliyathanemizde, steril şartlarda ve özenle operasyonlarımızı gerçekleştirmekteyiz.

Ameliyat ne gibi riskler içeriyor?

Evcil hayanınızın ameliyat yeri, uygulanacak anestezi yöntemi, genel durumu, yaşı, ırkı, daha önceden geçirilmiş operasyonlar, herhangi bir kronik hastalık durumu, herhangi bir ilaç alerjisi veya operasyon şekli; operasyonda karşılaşılabilecek risklerdir. Evcil hayvanınıza tahliller yapılarak durumu ve anestezik maddenin vücuda zararı konsunda bilgi sahibi olunur ve anesteziden ne oranda etkileneceği tahmin edilir ve buna uygun operasyon uygulanır.

Kronik hastalığı olan, yaşı ilerlemiş, anestezi riski bulunan hastalarımıza GAZ ANESTEZİSİ imkanı tanıyoruz.

İnhalasyon anestezisi (gaz anestezisi) nedir?

Sıvı formundaki anestezik maddenin, entübe edilen hasta tarafından operasyon boyunca uygun dozda solunması sonucunda anestezi sürecinin devamlılığının sağlanmasıdır. Hasta, aldığı nefesle anestezik ilacı solur, verdiği nefesle de anında atar. Avantajı, olası komplikasyon durumlarında (anestezik maddeye allerji gelişmesi, hastanın solunumunun ve kalp atımının durması vb. ) anestezik ilacın anında kesilerek hastanın uyandırılabilmesidir. Gaz anestezisi cihazı operasyon süresince hastaya gerekli oksijeni de sağlar ve riskli hallerde anestezik cihazın kesilmesiyle oksijen yoğunluğunu artırarak hasta kolayca uyandırılır.

Kliniğimizde hangi operasyonları yapıyoruz?

Kliniğimizde başta kısırlaştırma operasyonları olmak üzere yumuşak doku cerrahisi üzerine operasyonlar, göz, kulak ve diş operasyonları yapmaktayız. Riskli hallerde, ortopedi operasyonlarında ve ciddi hayat tehlikesi olan operasyonlarda üniversitelerden profösörlerle anlaşarak sizin fakülte hastanesine gitmenize gerek kalmadan hastanın refahını olabildiğince koruyup, operasyon konusunda size daha fazla güven veriyoruz.

manisa veteriner,manisa veteriner kliniği,manisa veteriner hekim,manisa alo veteriner,manisa en yakın veteriner,manisa en iyi veteriner,manisa 7/24 veteriner,manisa veteriner kliniği,manisa en yakın veteriner kliniği,manisa gece açık veteriner kliniği,manisa alo veteriner hekim,manisa veteriner numaraları,manisa veteriner adresleri,

Bu site, Sitesepeti ve Solido Grup güvencesi ile hazırlanmıştır. Copyright © 2014